Vlada Srbije odlučila je da smanji podršku za nabavku automobila Fijata pa će ove godine kupovinu „punta“ po sistemu staro za novo podsticati sa 600 umesto 1.000 evra po vozilu. S druge strane, „punto“ će se i ove godine prodavati na kredit sa rokom otplate do sedam godina i kamatom od 4,5 odsto na godišnjem nivou. U kompaniji Fijat automobili Srbija juče nisu želeli zvanično da komentarišu odluku Vlade o smanjenju subvencija za prodaju „punta“. U FAS-u procenjuju da će se ta odluka negativno odraziti na plasman „punta“ pa će Fijat morati da pronađe način da dodatno subvencioniše prodaju tog modela. „Punto“ će se u Kragujevcu proizvoditi do kraja aprila, kada se završava kompletna rekonstrukcija proizvodnih pogona i počinje instaliranje opreme. Iz pogona FAS biće izmeštene i proizvodne linije i montažna traka za proizvodnju „punta“, stara svega dve-tri godine.
Vlada Srbije odlučila je da smanji podršku za nabavku automobila Fijata pa će ove godine kupovinu „punta“ po sistemu staro za novo podsticati sa 600 umesto 1.000 evra po vozilu, saznaje Danas.
S druge strane, „punto“ će se i ove godine prodavati na kredit sa rokom otplate do sedam godina i kamatom od 4,5 odsto na godišnjem nivou.
U kompaniji Fijat automobili Srbija juče nisu želeli zvanično da komentarišu odluku Vlade o smanjenju subvencija za prodaju „punta“. Naš list nezvanično saznaje da u FAS-u procenjuju da će se ta odluka negativno odraziti na plasman „punta“ pa će Fijat morati da pronađe način da dodatno subvencioniše prodaju tog modela. „Punto“ će se u Kragujevcu proizvoditi do kraja aprila, kada se završava kompletna rekonstrukcija proizvodnih pogona i počinje instaliranje opreme. Iz pogona FAS, saznaje naš list, biće izmeštene i proizvodne linije i montažna traka za proizvodnju „punta“, stara svega dve-tri godine.